Especialistes en aïllaments, insuflats, impermeabilització, ignifugació, revestiments i sostres falsos

Aïllament tèrmic mitjançant injecció en càmeres amb escuma de poliuretà

Treballem per millorar l'eficiència energètica dels edificis per a un millor confort global i personal.

La injecció d’escuma de poliuretà a les càmeres és una de les accions amb que podem ajudar a reduir la pèrdua d’energia i les emissions contaminants dels edificis.

Mitjançant l’aplicació de sistemes i materials homologats en matèria d’aïllament tèrmic aconseguim millorar l’eficiència energètica de l’edifici. L’ aïllament tèrmic d’un edifici és una acció molt important si volem obtenir millores energètiques considerables.

A Terpolar Aïllaments som especialistes en sistemes d'aïllament tèrmic.

Quin tipus d'aïllament necessites?

L'escuma de poliuretà injectat es pot aplicar a qualsevol façana amb càmera d'aire
Injecció de càmeres amb escuma de poliuretà
Aïllament d'escuma de poliuretà
Injecció de càmeres amb escuma de poliuretà
Aïllament de càmeres amb escuma de poliuretà injectat

Com s'aplica l'escuma de poliuretà injectat?

L'escuma de poliuretà injectat millora el comportament tèrmic i, per tant, el confort de l'habitatge alhora que augmenta el nivell d'aïllament acústic.

L’ escuma de poliuretà s’obté de la reacció química que es produeix en barrejar dos components: poliol i isocianat. D’aquesta barreja, que s’efectua amb una maquinària específica que aplica calor, se’n obté una escuma d’estructura uniforme, sòlida i molt resistent.

Aquest sistema es realitza mitjançant petits forats a les parets interiors. S’han de fer amb menys d’un metre de distància entre ells i no sobre la mateixa línia. Es comença pels forats situats a la part inferior omplint la càmera de baix a dalt lentament. El poliuretà s’injecta en estat líquid a la càmera d’aire.

Quan és a l’interior s’expandeix formant una escuma rígida de cel·la oberta. La lenta expansió fa que la càmera s’ompli completament a la vegada que s’adapta a les superfícies interiors.

Per què fer servir poliuretà injectat en aïllament tèrmic?

Avantatges de fer servir l'injectat de càmeres amb escuma de poliuretà

El poliuretà injectat a càmeres com la millor opció en aïllament tèrmic per a edificis amb façanes protegides, catalogades o que no es requereixi treballar des de l'exterior.

La conductivitat tèrmica de l'escuma de poliuretà

El seu aïllament és superior respecte d'altres materials.

Com podem comprovar al quadre comparatiu, l’escuma de poliuretà, en tenir un menor valor de conductivitat tèrmica, funciona millor com a aïllant tèrmic, podent aplicar un menor gruix i en conseqüència sent més econòmic.

Mitjançant solucions d´aïllament tèrmic millorem el comportament tèrmic i conseqüentment el confort de l´habitatge

Més de 30 anys oferint solucions en aïllaments tèrmics de tota mena

Cerquem les solucions tècniques que millor s’adapten a les vostres necessitats d’estalvi energètic, confort i seguretat

Projectes i Instal·lacions en aïllament

A Terpolar acabem de completar un projecte al cor del Vallès Oriental que ens fa especial il·lusió compartir. Es tracta de l’insuflat de llana de roca a la càmera d’aire d’un habitatge unifamiliar. L’objectiu? Millorar l’aïllament tèrmic i acústic, tot incrementant el confort i reduint la despesa energètica.

La llana de roca s’adapta perfectament a les càmeres d’aire sense necessitat d’obres invasives. En aquest cas, en poques hores vam aconseguir transformar un habitatge fred a l’hivern i calorós a l’estiu en una llar molt més eficient i acollidora.

A Terpolar ens encanta aportar solucions que marquen la diferència!

A Terpolar acabem de dur a terme un projecte molt interessant d’aïllament amb cel·lulosa en uns habitatges de la comarca del Barcelonès. Es tractava d’insuflar les parets mitgeres… però amb un repte afegit: fer-ho mitjançant treballs verticals!

Gràcies al nostre equip especialitzat, vam poder accedir a les façanes mitgeres des de l’exterior, sense bastides ni grans estructures, i aplicar el material de forma ràpida, segura i eficient. La cel·lulosa, a més de ser ecològica, ofereix un gran aïllament, millorant el confort dels habitatges de forma notable.

Aquest tipus d’intervenció és ideal per a edificis ja construïts, on l’accés des de l’interior no és viable. Una mostra més que els treballs verticals són una solució perfecta i poc invasiva per a molts projectes d’aïllament!

A Terpolar hem tornat a posar el nostre granet de sorra per millorar el confort i l’eficiència d’unes granges a la comarca del Gironès. En aquest cas, hem aplicat escuma de poliuretà amb un gruix mitjà de 50 mm directament sota coberta, aconseguint un aïllament tèrmic excel·lent i una barrera contínua contra la humitat.

Aquest tipus d’actuació és ideal per a instal·lacions ramaderes, ja que ajuda a mantenir una temperatura estable, millora les condicions dels animals i optimitza el consum energètic. A més, l’aplicació per projecció garanteix una cobertura uniforme, ràpida i duradora.

Cada projecte és una oportunitat per demostrar que l’eficiència i el benestar poden anar de la mà. Seguim treballant amb passió pel detall i la qualitat.