Mitjançant l’aplicació de sistemes homologats, d’acord amb la normativa vigent en matèria de protecció passiva contra el foc, aconseguim l’estabilitat, la integritat, l’aïllament i l’estanquitat de tot tipus d’edificis en cas d’incendi.
Com a empresa especialista en ignifugacions apliquem morter de perlita i vermiculita, pintura intumescent i pintura ablativa, morter de llana de roca, plaques de fibrosilicats, panells de cartró guix i plaques semirígides de llana de roca, sobre pilars i bigues metàl·liques, formigó, fusta, sostres, etc. amb l’objectiu de prevenir l’aparició d’un incendi i impedir-ne o retardar-ne la propagació per facilitar-ne l’extinció.
La Protecció Passiva contra el Foc (PPF) són mitjans i elements de protecció que ha de reunir un edifici o recinte per tal de prevenir incendis i impedir i evitar la propagació tant del foc com del fum, per evitar posar en perill vides i béns .
Protecció d’estructures portants
Per evitar el seu col·lapse en cas d’incendi mitjançant morters, pintures, plaques i altres mitjans de protecció passiva.
Compartimentació i segellat de passos
Per mantenir un incendi confinat en un espai en cas que es produeixi, i crear sectors d’incendi delimitats per divisions horitzontals i verticals resistents al foc.
L’ aïllament el podrem fer mitjançant plafons, plaques, anelles o altres elements de protecció passiva.
Cerquem les solucions tècniques que millor s’adapten a les vostres necessitats d’estalvi energètic, confort i seguretat
A Terpolar hem finalitzat recentment un projecte de protecció passiva contra el foc a la comarca d’Osona, on hem aplicat un revestiment de morter de perlita projectat sobre una estructura metàl·lica.
L’objectiu era aconseguir una estabilitat al foc R-120, garantint que l’estructura mantingui la seva resistència durant 120 minuts en cas d’incendi. Per això, hem aplicat el gruix de morter necessari segons les especificacions tècniques del projecte i la normativa vigent.
Aquest tipus de tractament és essencial per millorar la seguretat dels edificis i assegurar el compliment dels requisits de protecció estructural.
A Terpolar, treballem sempre amb rigurositat, qualitat i cura pels detalls, assegurant uns acabat nets, precisos i duradors.
Un altre exemple del nostre compromís amb la seguretat, la professionalitat i la feina ben feta.
Hem treballat en la protecció d’una escala metàl·lica a Osona aplicant pintura intumescent amb el gruix necessari per garantir una resistència al foc R-120’. Aquest sistema crea una barrera que retrassa la temperatura de l’acer, ajudant a mantenir l’estabilitat de l’estructura en cas d’incendi.
A Terpolar ens prenem cada projecte amb cura i precisió: preparem la superfície, mesurem el gruix exactament i controlem cada detall perquè el resultat sigui eficaç i estèticament impecable.
La intumescència no només aporta seguretat, sinó que també ofereix un acabament net i professional, integrant-se perfectament a l’entorn de l’obra.
Cada treball que fem reflecteix el nostre compromís amb la qualitat, la seguretat i els bons acabats, sempre pensant en la satisfacció del client.
A Terpolar treballem perquè els espais siguin més segurs i confortables per a tothom. Recentment hem participat en un projecte emblemàtic a un equipament cultural de la comarca d’Osona, on hem realitzat la protecció contra el foc d’una estructura metàl·lica mitjançant pintura intumescent.
Aquest tipus de revestiment, quan s’exposa a altes temperatures, s’expandeix formant una capa aïllant que protegeix l’estructura i retarda la seva temperatura crítica. En aquest cas, hem aplicat el gruix necessari per garantir una estabilitat al foc de 90 minuts (R-90), complint així amb les exigències de seguretat més estrictes.
A Terpolar estem orgullosos de contribuir a crear espais més segurs i preparats per al futur, combinant tècnica, rigor i passió per la feina ben feta.