
Tenim la solució pels teus projectes contacta'ns
La Poliurea és una membrana liquida bicomponent, 100% sòlida al cap de pocs segons de la seva projecció i no és perjudicial pel medi ambient, impermeabilitza i al mateix temps protegeix la superfície dels agents climàtics i del pas del temps. Per aplicar mitjançant pulverització amb bomba bimescladora a alta pressió, per a la realització “in situ” de revestiments impermeables.
La Poliurea s’adapta a qualsevol forma geomètrica del suport, sense clivellar-se, gràcies a les seves elevades característiques de resistència a la tracció i a l’esquinçament, així com a les seves elevades propietats en el xuntatge de les fissures (fins i tot a baixes temperatures). La Poliurea ha d’aplicar-se amb un gruix mínim de 2 mm i el seu breu temps de reacció permet realitzar la seva aplicació també en impermeabilitzacions en vertical.
La Poliurea posseeix una excel·lent adherència i pot aplicar-se sobre diferents superfícies a impermeabilitzar (formigó, metall, etc.) creant una membrana elàstica, resistent i contínua. Sempre amb una prèvia preparació de cada tipus de superfície i una aplicació d’una imprimació específica per a cada tipus de suport.